2010 წლის 26 ოქტომბერს III-2 კლასში ,პედაგოგი- ქეთევან ჩაჩხიანი, ჩატარდა ღია გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, რომელიც მიეძღვნა აკ.წერეთლის 170 წლისთავისადმი მიძღვნილ იუბილეს.
თემა: იგავ-არაკი "მგელი და კრავი" – აკაკი წერეთლის მიერ თარგმნილი.
მიზანი: ტექსტის წაკითხვა როლების შესაბამისად და სათანადო ინტონაციით;
იგავ არაკის სპეციფიკის უმარტივესი ელემენტების დაფიქსირება; .
ქ. ქუთაისის №17 საჯარო სკოლაში 91 კლასში (დამრიგებელი ლ. მარდალეიშვილი) ჩატარდა ინტეგრირებული გაკვეთილი ფიზიკა-ქიმიაში. ქიმიის ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენებით Vlabge (პედაგოგები ე.მურუსიძე, მ.ძიგვაშვილი). გაკვეთილის თემა: სითბოს რაოდენობა. ნივთიერების კუთრი სითბოტევადობა.
მიზანი: · აღწერის, აღრიცხვის, ვარაუდის გამოთქმის, მონაცემთა ინტერპრეტაციის, პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება · სითბოს რაოდენობის და კუთრი სითბოტევადობის ფორმულირება · პრაქტიკული სამუშაო "სასურველი ტემპერატურის ყავის ხსნარის მომზადება
გაკვეთილს ესწრებოდნენ საბუნებისმეტყველო კათედრის წევრები და სკოლის პედაგოგები.
V1 კლასში ჩატარდა საჩვენებელი გაკვეთილი ბუნებაში თემაზე: "წყლის მოგზაურობა ბუნებაში” (ბიოლოგიის მასწავლებელი მანანა ქაშაკაშვილი). გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ დააკვირდნეენ და აღწერონ ბუნებაში მიმდინარე წყლის მცირე და დიდიდ წრებრუნვის პროცესი. გაკვეთილზე გამოყენებული იყო სხვადსხვა აქტივობები, მათ შორის გაკვეთილის ნაწილი (15 წუთი) დაეთმო როლურ თამაშს "წყლის მოგზაურობა”. გაკვეთილს ესწრებოდნენ საბუნებისმეტყვე
2009 წლის 25 მარტს III1 კლასში ჩატარდა ღია გაკვეთილი ქართულ ენაში. მასწავლებელი – მანანა ორბელაძე. გაკვეთილს ესწრებოდნენ: სკოლის ხარისხის მართვის, ინოვაციისა და სააღმზრდელო პროცესის მენეჯერი ნ.ხურციძე და პირველი საფეხურის კლასის მასწავლებლები. გაკვეთილის თემა: ,,წიფლისჩიტა”
გაკვეთილის მიზანი: ტექსტის წაკითხვა და გაგება, მხატვრული გამონათქვამების ახსნა და გაგება, სიტყვათშეთანხმების განმარტება, ეპიტეთეპის შერჩევა, კითხვების დასმა ხაზგასმულ სიტყვებზე, ზედმეტი სიტყვების გადახაზვა. მუშაობა: ჯგუფური, წყვილებში, გუნდური, ინდივიდუალური. თვალსაჩინოება: სახელმძღვანელო, სურათები გაზაფხულის, ჩიტების, ყვავილების, პეპლების, სქემები, ფორმატებზე დაწერილი სხვ
... მეტის წაკითხვა »